Daisypath Anniversary tickers


Powered By Blogger

May 5, 2009

After SBE presentation

" Keyla & Daira kt Chicken rice shop"

hari nie aku baru melepaskan beban presentation tuk small business enterprise punyer assignment. Balik jer dr presentation tu aku kuar ngan keyla & baity g seremban 2.. Aku n keyla g sane just tuk makan jer, maklum la sebelum presentation tu ktorg xmkn pape pun dr pagi. Sampai jer kt seremban 2 tu aku n Keyla trus menonong cari kedai makan, than ktorg pilih tuk mkn kat chicken rice shop, mkn nasi mesti bleh kenyang skit hehe.. lapas mkn tu, aku g beli aiskrim sbgi pencuci mulut n keyla plak sblum mkn nasi die g beli cendawan goreng sebagai pembuka selera..hehehe..

"nie la hidangan yg ktorg makan"

Than ktorg jejlan skit kt dlm seremban 2 tu, maklum la dlm mase 3 tahun duduk kt negeri sembilan nie, tu la kali kedua aku jejak kaki kt ctu.. memula ktorg msk kedai skin food, tgok brg mahal sgat ktog pun kuar n g msk kedai elianto (btul ke eje nie?) n kat ctu aku beli mask tuk hilangkn eyesbags aku nie, maklum la kuat blaja(padahal) hehehe...then lepas beli tu ktorg g kdai buku, keyla g cari brg2 tuk bazzar die n aku plak g tgok comik hehe..so da penat jejln ktorg pun kuar dr mall tu, lebih kurang kul 7.30 n ktorg smpi kolej dlm kul 8.15pm. sampai2 je kt umah aku trus terlelap same2 ngan keyla then aku terjage dlm kul 11.45pm, bgun2 jer aku trus online jap than upadate research project punye questionnaire pastu mandi. dlm pukul 3am aku tdo blik sbb ade class pagi esok. hehehe..so abiz da cite.. <(^_^)v

No comments:

Post a Comment