Daisypath Anniversary tickers


Powered By Blogger

May 2, 2012

www.style-weddings.my : My Dream Save The Date @ Love Story Contest

Sebagai B2B this December, saya sangat berharap dapat mencapai matlamat yang saya dah plan sejak saya dulu iaitu kenangan bersama cinta hati serta seluruh kelurga besar saye bersama2 dalam satu majlis.

bermula ceritanya, dulu saya pernah memiliki sebuah keluarga yang bahagia dan ketika itu saya rasakan bahawa keluarga saya tu la yang paling bahagia, tp ternyata itu sume dalam hanya khayalan saya shaja apabila hati kedua ibubapa saya tidak seperti dulu. bermula disitu lah keluarga bahagia saya hilang dan susah menjadi sperti dulu. setiap majlis2 berkaitan keluarga pasti ade kekurangan.

berkaitan cerita cinta saya, sejak lahir smpi la berumur 21thn xpernah ade special guy pun dalam hidup saya. disebabkan umur da lanjut saya pun membuat plan hidup iaitu pada umur saya cecah 22thn saya mesti da ade someone special dalam hidup dan mengikat tali pertunangan pada usia saya 23thn dan menamatkan zaman bujang ada umur 24thn. dengan izin Allah, segala plan saya mengikut seperti yg saya rancang. Tunang tersayang saya telah memberi sinar baru dan membawa kembali sinar bahagia yg pernah saya ade dulu.

thn ini menjadi thn bermakna bagi saya kerana thn nie bakal menjadi satu sejarah hidup saya yang paling bermakna yg saya tidak akan melupakan iaitu hari perkahwinan saya. hari itu nnt berkumpul la semua keluarga mama & daddy saya serta abah & umi saya serta saudara mara saya. saya dapat bayangkan bertapa bahagianya saya bila mereka semua berkumpul di hari yg paling bermakna bg saya nnt. bila lagi nk dapat berkumpul ramai2 untuk keluarga mcm saya yg bercerai dan berkumpul bile majlis besar saya nnt.

I wish that my story can wins the www.style-weddings.my Save The Date @ Love Story Contest! supaya mereka dapat merakam detik2 bahagia cinta hidup saya.

extra info:
Style Wedding Super Sale is on from 20th April 2012 - 20 May 2012
Visit www.style-weddings.my website or like their Facebook at here


Please enjoy sample of Save The Date Video by Style-Weddings (^_^)




No comments:

Post a Comment